måndag 12 september 2011

Dags att gissa igen =)

Tänkte att det är dags att gissa lite igen. Förut gissade vi på vilket kön bebis skulle ha. Den här gången tänkte jag att vi skulle gissa när hon kommer till oss, vikt och längd. =) Skriv en kommentar och gissa du också! =D Diskutionen går för fullt här hemma. jag tror det dröjer med tobbe tror hon blir tidig. Hon är planerad den 13 oktober. Men läkarna sjukskrev mig den 25 juli för att det var en stor risk att jag skulle föda förtidigt.

Nyfiken på vad ni tror ;p

6 kommentarer:

  1. Hon kommer senast nu på söndag :). Hon kommer väga 2800 :) Liten men naggande god! Kramar mamma :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad svårt.
    Jag tror hon kommer runt eller någon vecka innan månadsskiftet.
    Hon kommer nog vara runt 48-49 cm lång, och väga runt 3100 g.

    Guuuud vad jag längtar!!!!!!!!!

    Ta hand om dig älskade lilla Matilda!
    Massor av kramar
    /Eva

    SvaraRadera
  3. Hon kommer den 26 september och väger 3kg, 52 cm.

    SvaraRadera
  4. Hihi vilken rolig "frågesport" ;-) Jag gissar på 4 oktober bara för att det vore lite lustigt (Theas födelsedag ;-)) Egentligen tror tidigare,men jag håller på 4:e =) Så tror jag hon kommer vara ca 52 lång och väga 3200 =)

    SPÄNNANDE och vi längtar som galningar. Massa kramar till er!

    SvaraRadera
  5. Gudmor gissar på 2 oktober! Fick sitta och glo på kalendern en stund och det var det datum som tilltalade mig mest, utan större motivering.
    Och jag tror hon är 49cm och väger drygt 3100g eftersom hon ändå ska ligga och baka i ungen en stund till ;)

    SvaraRadera
  6. 30 september tippar jag på :D

    SvaraRadera