måndag 7 februari 2011

Saknar min underbara pojke

Ja då var kvällen här igen. Tiden går så otroligt fort ibland. Jag tycker att jag vaknade alldeles nyss. Idag har jag varit på otroligt bra humör. Vet inte riktigt varför, men det spelar ingen större roll.


Barnmorskan tyckte att jag skulle köpa på mig lite tidningar och läsa på lite. Så på vägen hem blev jag fyra gravid tidningar rikare. Har däremot inte börjat läsa dom än. Tobbe  tycker att jag inte är så bra på det där med kosten och att jag måste tänka på det nu. ( det ligger sanning i det ) Jag älskar nämligen nudlar och snabbmakaroner. Men idag så bevisade jag motsatsen. När jag kom hem ställde jag mig och lagade fläskfilé med champinjonsås. Och det blev skit gått! =) Var tvungen att skicka ett mms till Tobbe som bevis =P



Saknar honom otroligt mycket nu. Andra natten ifrån varandra men det känns som om det är jätte lång tid sedan vi sågs. Sedan är det ju klart att jag vill ha honom här av andra skäl också. Jag vill kunna komma hem efter jobbet och krama om honom och sitta ner och prata om dagen. Sedan är det ju inte så lätt för honom heller att inte få vara med från början med allt. Men vi löser det och håller humöret uppe. =D


 Nu har jag Linda här hemma och det är väldigt bra det med =) Idag när hon kom hem så hade hon köp gurka till mig! Nått som jag har fått för mig att jag bara måste ha. Åt hela burken på två minuter. =)


Nu ska jag iaf säga godnatt och försöka sova lite. Hoppas på att vara piggare i morgon men med samma underbara humör som idag =D

1 kommentar:

  1. Tack. Vi hade det så mysigt så. Synd att du inte var med. =)

    BRA att du lagar ordentlig mat nu! =) Du kommer behövs den energin kan jag lova. Min första tid som gravid levde jag dock på morötter och äpplen som var det enda jag kunde äta utan att må super illa haha. Och så godis såklart ;-) Hoppas din dag ska bli lika glad som gårdagen! Kram

    SvaraRadera