onsdag 10 augusti 2011

Bebis


Tänk att dom här två skulle träffa varandra och idag väntar barn. Två små tjockisar var vi iaf =P Blir spännande att se vem våran lilla prinsessa kommer likna mäst när hon föds. =) Vi längtar så efter henne!

En mycket trött matilda. Men magen växer som den ska. Här har vi precis gått in i vecka 31. Och jag måste säga att jag är ganska nöjd. Jag är inte så stor och det är skönt. Jag har heller inte fårr en enda bristning på magen. Det har jag varit väldigt orolig för. Visst det är 8 veckor kvar och bristningarna kan fof komma. Men just nu är det skönt att slippa. Så jag håller tummarna för att dom inte kommer =P

1 kommentar:

  1. Två små sötnosar =) Lillskruttan kommer helt säkert vara hur söt som hellst! Smörj in magen varje kväll så ska du nog slippa bristningar. Jag fick inte heller några vilket jag va jätte glad över då =) E lite mer orolig nu eftersom magen verkar växa med dubbla tempot denna gång hihi. Mys oavsett. =) Kram på er och hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera