fredag 26 augusti 2011

dagens status

Idag har jag gjort massor känns det som =) Mötte Linda i stan och åt lunch innan vi mötte älskling och åkte hem. Vi handlade lite till i morgon också. Nu har vi ätit tacos och dött i soffan =P Jag fick present av linda också. en jätte söt berlock till mitt armband. Med oktober stenen i. Så nu måste bebis födas i oktober =P Bebis fick också en present av sin snälla gudmor. En jätte söt snutte från teddykompaniet. Jag lägger upp bilder efter helgen. När det finns lite mera tid =)

Det var jätte skönt att komma ut lite idag iaf. haha första dagen på länge som ja var ute. Jätte fint väder var det =) Men även om det är jätte varmt ute fof så var det verkligen höst i luften. Vilket jag tycker är jätte mysigt. =)





1 kommentar:

  1. Tack för i lördags gumman! Det var supermysigt! Hoppas ni fick en lugn och skön söndag med bara mys. Hösten är underbar! Kram

    SvaraRadera