torsdag 4 augusti 2011

Det finaste jag fått

Som många av er vet så mådde jag väldigt dåligt i början av graviditeten. Det var varken lätt för mig eller Tobbe. In och ut från sjukhuset och så hade vi ingen fast bostad. Jag kunde inte jobba och ekonomin gick åt helvete. En av alla dom här dagarna låg jag i soffan hemma hos min mamma och mådde riktigt dåligt. Då skickar min älskling den här låten till mig. Med texten:


"Tänker på dig när jag hör den.

oavsett vad som händer så kommer jag alltid att finnas här för dig. älskar dig hjärtat mitt ♥"

 

Jag har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. Han är så underbar min älskling. Han kämpar på allt vad han kan för oss. Han hjälper mig när jag mår dåligt. Jag hade aldrig tagit mig igenom allt vi har fått gå igenom utan honom. Jag vet att det inte alltid är lätt att dra det lass han får göra. Men han klagar aldrig utan gör det för oss. Och det är många gånger jag önskar att jag kunde göra mer. Men det går inte alltid. Jag gör så gått jag kan. Och trots att det inte är mycket så uppskattar han det och ber aldrig om mera. Han har värkligen burit mig genom allt jobbigt. Och jag hoppas att jag en dag har kommit på ett bra sätt att ge honom allt och lite till tillbaka.

Tobbe du är det finaste som hänt mig. Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är som har dig. Jag kommer alltid att finnas här för dig. Du har det största och varmaste hjärtat i världen och jag älskar dig <3 Tack för att du är du.



1 kommentar:

  1. Åhh herrgud så jag grinar nu. Jag är så stolt över min fina bror och över hur omtänksam och fin han är mot sin fina flickvän. Ni är starka tillsammans Matilda och snart snart är ni i mål! =)

    Massa kramar till er båda

    SvaraRadera