onsdag 24 augusti 2011

i brist på annat



Brist på bullar och annat gått här hemma. Det slutade med en hallon och blåbärs smoothie. Helt okej det med. Men verkligen inte det jag var sugen på.

Jag har läst ut min bok idag. Så nu har jag inget att läsa längre. Hoppas mamma kan komma förbi på söndag med lite flera deckare. Vi har samma smak på böcker så jag har turen att hon köper dom läser dom och ger dom till mig =)

Känns väldigt tomt och ensamt här hemma idag. Nog för att tiden har gått enormt fort men jag börjar tröttna på det här med att sitta hemma. Jag kan vara gravid två månader till inga problem. Men att sitta ensam hemma hela dagarna och inte göra ett skit. Nej, det pallar jag inte. Jag är trött på det och vill inget mer än att komma ut och röra på mig.

hmm.. lite halv depp inlägg men det är så ibland.

1 kommentar:

  1. Haha tänk så olika man kan känna. Jag skulle kunna göra mycket för att få BARA ligga hemma och inte göra någonting ett tag ;-) Men jag förstår dig verkligen! Jag vet ju att jag hade ledsnat efter två dagar. Jag hoppas denna dag ska bli kuligare för dig! Imorgon kommer ju din väninna =) Och på lördag blir det lite kalas...Bara skojjiga happenings =)Kram på dig gumman!

    SvaraRadera