måndag 22 augusti 2011

Lite kul

Pappa och hans fru Ewa är ganska insatta i hockey världen. ( Ewa mer än pappa. kolla  Ewas blogg ) Nu är det ju så att Ewa är färjestad. Och det är inte ett stavfel hon ÄR Färjestad.( min Syster är inräknad där. Hon lever Färjestad ) Pappa däremot håller sina tummar på Djurgården. Och detta har på nått sätt ändå gått bra. Dom har inte slagit varandra än iaf.=P Jag är själv inte jätte insatt men tycker det är väldigt kul att titta på matcherna. Speciellt när Djurgården spelar. Pappa har smittat mig. =P Därför blev det självklart en DIF body och mössa vi köpte häromdagen.

Man kan ju undra hur poppis min lilla DIF bebis kommer vara. För i år ska jag minsann bänka mig och min lilla familj i pappas soffa och titta på matcherna =) Man kan ju hoppas på att vi är välkomna trots DIF Body ;) Målet är självklart också att få in Tobbe på samma spår. Han är inte så intresserad av att sitta och titta på sport alls. =P


2 kommentarer:

  1. ha ha ha! Klart ni får komma och se DIF-matcher! Men FBK har prioritet. he he

    Bebben kommer att vara hur poppis som helst. Det kanske tom blir så att vi tittar mer på bebben än på hockeyn.

    SvaraRadera
  2. Ja, du glömde att jag anslutit hela familjen til DIF genom familjemedlemskap ... moaha ha ha

    Välkommen - tror också bebben stjäl showen.

    Puss

    SvaraRadera