tisdag 30 augusti 2011

Grå tisdag

Det är väldigt grått ute idag. Höst mys =) Här hemma har det varit lugnt som vanligt. Jag mår mycket bättre idag. Har fått behålla lite mat iaf =) Ska snart ställa mig och diska så att jag iaf gjort nått vettigt innan älskling kommer hem. Kände mig så otroligt dum igår som inte tagit hand om nått alls här hemma. Ska se om jag orkar slänga ihop nått till middag också. =) Han förtjänar så mycket mer mitt hjärta.

I morgon ska jag ta mig till barnmorskan igen. Så håller tummarna på att jag får en bra dag i morgon med lite sammandragningar och inget illamående. Men det ska bli intressant i morgon. Min vanliga barnmorska är ganska speciell och jag är inte helt nöjd med henne. men i morgon ska vi till en annan kvinna. Hoppas hon är bättre. inte för att jag hade tänkt byta nu när det bara är några veckor kvar. utan för att det kan vara skönt att få någon annans syn på saker. =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar