onsdag 17 augusti 2011

evighets jobb

Nu har evighets jobbet med att vika all tvätt börjat. Känns verkligen som om den där högen aldrig blir mindre. Fastighetsskötaren skickade iaf hit en elektriker idag. Så nu har vi fått nya eluttag i vardagsrummet och i köket. =)

Känns som om jag har sovit lite bättre i natt. Var lite piggare när jag vaknade iaf =) Ska se om jag orkar ta mig förbi jysk i centrum idag. Ska se om dom har en madrass som passar i vaggan.

I morgon är det dags för den förlossningsförberedande föräldra kursen på danderyds sjukhus. Hoppas det är nått man kommer ha användning av och inte bara en massa babbel =P Och på fredag ska jag äntligen på ultraljud igen =) Våran prinsessa ska mätas. Dom ska kolla att hon är tillräkligt stor och att allt är som det ska. Dom ska också beräkna förlossnings datum igen. Ska bli spännande att se vad dom har att säga.=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar