onsdag 10 augusti 2011

Måndag / Tisdag

Jag träffade mamma och åkte till babyproffsen och handlade lite. Vi köppte en skötväska och en sitter till badkaret. Sedan var vi iväg och hämtade alla kassar med kläder jag har fått. Det blev hur mycket som helst!

Jag sov hemma hos mamma den natten för att slippa åka hem på kvällen. Jag ska ju som sagt ta det väldigt lugnt och det kan jag inte direkt säga att jag gjorde den dagen.

Igår var vi iväg och fikade och letade efter blommor till mammas trädgård.

Sedan åkte vi hem till mig och Tobbe och lagade middag. =) Det blev en riktigt mysig kväll!

När mamma hade åkte hem så satte vi oss och gick igenom alla barnkläder. Så nu är dom mista storlekarna på plats i hennes byrå. Och dom större sorterade efter storlek i påsar i garderoben. Då är det lätt att bara plocka fram dom när hon växer. Så det börjar hända saker här hemma nu. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar