onsdag 24 augusti 2011

Fika sug


Jag satt och läste Emmas Blogg nu på morgonen och såg att hon skulle hem och baka efter jobbet. Och jag blev såå sugen på kanelbullar! Jag brukar inte vara en gottegris. Efträtter och godis är absolut inte nått för mig. Jag brukar istället köpa några goda ostar och kex. Men nu fick jag sådant otroligt sug efter kanelbullar. Jag nästan känner lukten av dom. Haha helt sjukt =P Tyvärr så känner jag mig inte direkt manad att gå upp till bageriet och handla. Som jag har haft det dom senaste dagarna så vill jag inte ut och promenera ensam. Jag kannske är lite över nojjig. Men jag tycker det är jätte jobbigt att få ont när jag är ute och går och inte ha nån där med mig. Även om det just då inte är nått allvarligt känns det väldigt jobbigt.

MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar