tisdag 16 augusti 2011

Tvätta

Idag är det äntligen tvätt som gäller här hemma. Jag fick tvätta en tvätt förhand häromdagen eftersom det är två veckors vänte tid på att få en tid i tvättstugan. Men kl sju på morgonen idag gick Tobbe ner för att kolla om det va nån som hade missat sin tid så vi kunde släng in en maskin. Det visade sig då att vi hade sådan tur att någon av bokat sin tid mellan 11-16. Så jag får tvätta idag!! Tror jag aldrig varit så lycklig över nått sådant förut. =P


Jag ska se om jag orkar plocka lite här hemma också. Har inte feber idag så jag borde orka lite mer än igår. Det skulle vara skönt att få lite mer saker klara här hemma. Men lugnt ska jag ta det iaf. Ingen ska få säga att det är mitt fel att hon föds för tidigt. Om hon nu verkligen gör det. Tror läkarna överreagerar lite... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar