fredag 19 augusti 2011

Ett sådant där bild fritt inlägg

Utbildningen var väll ganska bra. Det mästa dom sa visste man redan om men det kändes ändå skönt efteråt. Man är lite säkrare på vad som kommer hända osv. =) Men fyra timmar i en aula med sjukt hårda stolar var inte så bra. Tror inte nån av alla gravida som satt där satt bra =P

Ultraljudet idag gick jätte bra. Hon sa igen att det är en flicka så nu slipper jag tänka på det =P Hon vägde strax över två kg och allt såg jätte bra ut. =) Efter det så åkte jag hem. Stannade till på jysk och köpte en madrass till vaggan. Så nu är det gjort också. Stannade även till i en lite second hand butik som ligger precis här nedanför. Dom hade massor av fina saker och tanten som jobbade där var ur gullig =) Däremot köpte jag inget. Dom tar inte kort och jag känner inte att jag har råd heller. Men jag kommer absolut gå dit igen. Allt kändes så fräscht! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar