söndag 21 augusti 2011

Seg söndag

Den mest hemska natten på länge! Grannen hade fest och jag som redan sover dåligt på nätterna lång vaken massor av timmar. Man kände basen genom sovrumsväggen och folk skrek utanför fönstret. Sammtidigt var jag för trött för att göra mer än stänga våran fönster. ( lite extra hårt för att visa att jag va arg ) Jag är en mes. Jag är inte den som går över till dom ocg ber dom vara tysta. Tycker det är jätte jobbigt av nån anledning. Men vid fyra tiden väckte jag Tobbe så han fick säga till. =P Somnade nån gång runt fem och vaknade inte igen fören halv nio. Men jag är otroligt trött idag och funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig en stund till.

Annars har vi inga planer alls här hemma idag. Det ska plockas och städas lite men annars inte ett skit =) Ganska skönt det också. Jag ska bara passa på att mysa med mitt hjärta. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar