tisdag 2 augusti 2011

Godmorgon igen

Jag gick och la mig igen efter att tobbe gått till jobbet. Vaknade inte fören halv ett! Japp, tröttheten är tillbaka. Trots att jag älskar att vara gravid börjar det ta nått enormt på mig. Att jag inte får anstränga mig, värmen och tröttheten. Ändå har tiden gått jätte fort! Känns som om det bara va nån månad sedan jag fick veta om att jag var gravid. Och nu är det bara nio veckor och två dagar kvar till beräknad födsel. Och dessutom säger läkaren att hon mycket möjligt kan titta ut tidigare än så. Eftersom min livmoder hals redan börjat försvinna och hon ligger fixerat.

Igår kom min älskling hem och ställde sig och lagade middag. Det är inget ovanligt men igår blev det riktig lyx middag. Han gjorde kyckling fileér med nån fyllning i. vet inte exakt vad det va i, men det va iaf svarta oliver och soltorkade tomater. sedan lindade han dom i bacon och körde dom i ugnen. Till det gjorde han pasta och en jätte god sås. Mums! Och det bästa va att det blev så mycket över att jag precis kunde äta det till lunch igen =) Han är så duktig min älskling <3

Idag ska jag bara ta det jätte lugnt. En fika i stan med Sabrina och sedan hem till soffan igen. 

1 kommentar:

  1. sv. Hej!
    Gud så roligt att vi är panerade att få samma datum. Då får vi följa varandra lite och se vem som kommer få först. Spännande!

    Kram Sara

    SvaraRadera