fredag 12 augusti 2011

Kärring

Jag har blivit som en gammal sur tant. Minsta ljud så stör jag mig. Jag är jätte nyfiken på vad grannarna har för sig. Sitter i köket och tittar på folk. Jag har däremot inte börjat gnälla på när grannarna låter för mycket. Iaf inte så att dom hör mig =P Jag tror inte det är bra att sitta hemma och vara sjuskriven. Man åldras för fort `;p

Nu har jag kommit upp ur ett varmt och skönt bad. Ska se om det finns nått att göra till lunch och sedan bänka mig framför dumburken igen. Idag kommer älskling hen tidigt. Han slutar redan fyra så han är hemma strax innan fem. =) Så i kväll blir det mys date med film! <3

1 kommentar:

  1. Haha gumman vänta tills lillpluttan är född så ska du se att du irriterar dig över minsta ljud grannen gör. Jag blev en riktig bitch då Thea skulle sova och grannarna spelade musik kl 22 på fredag kvällarna, eller då grannungarna sprang och lekte utanför fönstren då hjärtat skulle sova middag om dagarna haha. Men det hör väl till så att vi morsor ska ha något att sitta och gnälla över till varandra över latte fikan på stan ;-)Men det är en fantastisk tid att vara mammaledig så du har verkligen något att se fram emot!

    Hoppas ni ska få en mysig kväll! Kram!

    SvaraRadera