onsdag 31 augusti 2011

Längtar


Det gick jätte bra hos barnmorskan idag. Jag gick inte till min vanliga barnmorska idag utan en annan. Det var en äldre kvinna och han var jätte go. Pratade och skojjade både med mig och magen =) När vi lyssnade på hjärtat så hade bebis en otrolig hicka vilket barnmorskan tyckte var väldigt roligt. Det lät så gulligt <3 Hon gjorde ett ultraljud också för att kolla hur långt ner hon låg med huvudet. Allt såg jätte bra ut och hon hade tydligen tränkt långt ner. Jag har själv inte märkt nån skillnad. =P Men magen hade också sjunkit. 

Däremot har mina promenader fram och tillbaka idag satt sina spår. Jag är trött, har ont i kroppen och sammandragningar. Så kvällen blir inte som planerat. Jag hade hoppats på att få lite städat här hemma. Men det får vänta till i morgon. Nu ska jag bara vila och ta det lugnt tills älskling kommer hem. Hoppas att han har överseende med att disken står kvar.

Längtar så mycket efter att få träffa min lilla prinsessa. Det går inte många timmar utan att jag tänker på henne. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar