måndag 29 augusti 2011

Söndag

Söndagen var väldigt lugn här hemma. Daniel och Linda var nog lite sega efter lördagens alkohol intag. Tror faktiskt att även Tobbe var det även om han inte vill erkänna det ;) Jag var jätte trött efter att ha sovit kanske 2-3timmar under natten bara. Så ni kan ju gissa hur det såg ut här hemma =P

Mamma kom förbi med lite bebis saker som vi fått och även lite saker som jag hade när jag var liten =) Massa söta saker var det iaf. Så jag ska sätta mig och gå igenom allt nån dag i veckan nu.

Jag och Tobbe lyckades få en tvättid. Så vi fick lite kläder tvättat också =)

Sedan fick killarna för sig att dom skulle grilla. Så dom försvann upp till centrum för att köpa kött. Jätte gått blev det! Kändes riktigt lyxigt att äta grillat två dagar i rad =) Dom fick lite problem med vädret däremot =P

Skam den som ger sig

Kvällen blev en riktig mys kväll med film och tända ljus =)

2 kommentarer:

  1. Haha så sött att grabbarna står ute i regnet och grillar med rosa paraply =)Gud så sugen jag blev på grillat nu =)Vi får försöka klämma in en sista grillning innan sommaren är helt förbi! =) Kram

    SvaraRadera
  2. Vi ska på party på Jimmies jobb på fredag och Thea ska vara hos sin Farmor från fredag till lördag. Så vi måste åka och hämta henne på förmiddagen någon gång och sen kan vi ju se hur Jimmie mår sådär dagen efter ;-) Men finns tid och ork så tar vi GÄRNA en grill lunch på lördag =) Vilken tid ska ni dit?

    SvaraRadera