onsdag 3 augusti 2011

Lång och skön morgon

Igår träffade jag Sabrina och några tjejkompistar till henne inne i stan. Våran lilla fika blev flera timmar lång. Och det slutade med att vi stannade till och åt middag också. Tror restaurangen hette Piazza de Fiore. Eller nått liknande. Aldeles för dyr pizza hade dom iaf. Men den var sjuk god =)


Idag har jag bara tagit det lugnt. Har haft samandrag ingar under natten. Inte så att det gör ont så jag har inte kännt mig orolig. Men det har inte varit så lätt att sova. Åt som vanligt god frukost med min älskling innan han åkte till jobbet. Gick sedan och la mig och sov igen. Finns inte mycket som är bättre än att kunna gå och lägga sig igen =) Får se hur många dagar jag tycker det.

Jag ska nog ta tag i iaf en kartong idag. Nått måste jag får göra =P Sakta men säkert får det gå. Om några timmar kommer min pappa förbi för att hämta Tobbes dator. Den ska få genomgå en reparation. Tur att man har en pappa som kan =)

I kväll ska jag möta Sabrina och några och titta på dom som spelar i kungsträdgården. Det ska bli kul =) Får se hur länge jag orkar bara. Men så länge jag tar det lugnt så ska det gå. Får helt enkelt vara envis =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar